Як подати письмове звернення/скаргу/претензію?

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
Надіслати поштою на адресу:
Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
Надіслати електронний лист на адресу:
Зателефонувати за номером:
Проспект Перемоги 67, корпус L, 03062
uesc2019@gmail.com
+380 44 393 48 80
+380 67 417 31 74

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

1. Повинно бути вказано:
Для фізичної особи: прізвище, ім'я, по батькові, адреса;
Для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об'єкта електропостачання.
2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв'язком не вимагається.
Розгляд звернення/скарги/претензії
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки, необхідно:
Зателефонувати за номерами телефонів:
+380 44 393 48 80
+380 67 417 31 74
Надіслати листа електронною поштою на адресу:
uesc2019@gmail.com
При цьому в темі звернення обов'язково зазначається «Загроза електробезпеки».
Made on
Tilda